Joulu on jo mennyt ennen kuin saan päivitettyä joulukalenterin viimeiset luukut. Kiitos Johannalle tosi ihanasta joulukalenterista! Nukkekoti sai paljon uusia tavaroita ja materiaalia uusiin omiin tekeleisiin. Odotan innolla uutta vuotta, sillä ajatuksissa muhii uusia projekteja.



19. luukku

Paketista paljastui upea pieni kuparinen kakkuvuoka.

19-1.jpg

Minä laitoin Johannan pakettii pienen kuusen.

pikkukuusi.jpg



20. luukku


Täytekakkuja, nam.
20.jpg

Omastani tuli kuusenkoristeita.

kuusenkoristeet.jpg



21. luukku

Sain tarvikepaketin, jossa oli pieniä jouluisia koristeita: poroja ja kelloja sekä erilaisia nauhoja ja rautalankaa, mistä voisi tehdä uusia joulukoristeita.

21.jpg

Minä tein pienen tarjottimen, jonka päällä oli hajuvesipulloja.

hajuvesitarjotin.jpg


22. luukku


Piipunrassista tehty suloinen nalle.

22.jpg

Minä olin tehnyt paperista pienen korin täynnä massasta tehtyjä omenoita.

omenakori.jpg


23. luukku

Aivan ihania kukkalautasia 4 kpl.

23.jpg

Minä olin tehnyt lahjapaketteja kuusen alle.

pikkupaketit.jpg


Jouluaatto 24. luukku


Todella kaunis olkihattunauhasta tehty hattulaatikko.

24.jpg

Minä laitoin viimeiseen luukkuun täytekakun ja lautasellisen pipareita.

tytekakkujapiparit.jpg