Edellisestä päivityksestä on aikaa, mutta joka aamu minua on odottanut uusi ihana pikkupaketti.

10. luukku

Sain kivan tarvikepaketin, jossa pala korkkilevyä, pieniä simpukoita, paperisateenvarjo, kasvinteko materiaalia ja muovirengas. Näistä tekee vielä vaikka mitä! Ideat pyörii jo päässä tuleviin projekteihin...

10-1.jpg


Minä tein swappikaverille massasta erilaisia vihanneksia, jotka pakkasin balsasta tehtyyn laatikkoon.

vihanneslaatikko.jpg


11. luukku


*Aivan suloinen pieni kori kissalle.

11.jpg


Minä taittelin paperista pienen pienet origamilinnut.

origamilinnut.jpg


12. luukku


Sain upeasti tehdyjä massahedelmiä. Nam!

12.jpg


Minä tein nyt puolestani Johannalle kissankorin punomalla ja mukaan lähti pieni posliinikissa.

kissajakori.jpg


13. luukku


Nukkekotiin saatiin pehmeä kaunis matto.

13.jpg


Minä tein viherkasvin.

viherkasviruukussa.jpg


14. luukku


Sain tarvikepaketin, jossa tällä kertaa oli tauluprinttejä, pienen pieniä kakkupapereita, ääriviivatarroja ja kukkatarranauhaa.

14.jpg


Minä tein joulukranssin.

joulukrankki.jpg


15. luukku


Tänään saadaan nukkekodissa paistettua vaikka lättyjä, on meinaan hieno paistinpannu.

15.jpg


Minä tein pienet villasukat.

sukat.jpg


16. luukku


Paketista paljastui seinälle taulu.

16.jpg


Johannan asukit saavat pelata shakkia joulunpyhinä (ostettu).

shakkilauta.jpg


17. luukku


Tarvikepaketista sain monenlaisia pitsejä, nauhoja ja kauniita kankaita.

17.jpg


Minä lähetin pimeitä iltoja valaisemaan kynttilät.

kynttilnjalat.jpg


18. luukku


Nukketaloni monet kissat saivat makoisan lahjan: 3 purkkia kissanruokaa ja uuden ruokakipon.

18.jpg


Minä lahjoitin Johannan asukkaille joulukinkun.

kinkku.jpg